Vi er i gang med at skulle sælge vores hus.
Hej Fensmark. Vi er i gang med at skulle sælge vores hus og er nu løbet ind i en køber der ønsker en genafblændingsattest da de ikke stoler på den attest der er lavet af oprindelig ejer i 1985. Han skriver tanken bliver opgravet i 1986, men der er ingen dokumentation. Da vi køber huset i 2021 kan han ikke huske det, men vi får afvide at den er blevet bundsuget af et firma kaldet BP og at han selv har fyldt den med grus inden afblænding (grusdelen er heller ej dokumenteret) Vi har en nogenlunde idé om hvor tanken bør ligge såfremt den ikke blev gravet op i 1986. Hvad vil det koste at få den lokaliseret? Og hvad vil det koste af få lavet en genafblændingsattest? Og hvad vil det evt koste at få den fjernet på matriklen?
Venlig hilsen
Martin, Odense
Andre har spurgt om:
Opgravning og bortskaffelse af nedgravede tanke.
Opgravning og bortskaffelse af nedgravede tanke. Venlig hilsen Dennis, Billund
Udarbejdelse af gensløjfningsattest.
Udarbejdelse af gensløjfningsattest. Venlig hilsen Sander, Kalundborg
Fjernelse og bortskaffelse af fritstående olietank.
Fjernelse og bortskaffelse af fritstående olietank på 1200 liter. Venlig hilsen Per, København
Gensløjfning af nedgravet olietank.
Gensløjfning af nedgravet olietank. Venlig hilsen Malene, Gentofte
Gensløjfning af olietank.
Gensløjfning af olietank. Venlig hilsen Mogens, Rudersdal
Lokalisere en gammel nedgravet olietank.
Jeg har brug for hjælp til, at lokalisere en gammel nedgravet olietank. Venlig hilsen Lene, Roskilde
Tilbud på opgravning af en olietank.
Jeg søger et tilbud på opgravning af en 2500 liter olietank. Venlig hilsen Alexander, Roskilde
Gensløjfningsattest på vores olietank.
Vi er ved at sælge vores hus, og er i den forbindelse blevet bedt om en gensløjfningsattest på vores olietank. Der skulle ligge i vores have ifølge BBR. Venlig hilsen Maibritt, Allerød
Opgravning af olietank.
Opgravning af olietank. Venlig hilsen Alexander, Fredericia
Er tanken sløjfet korrekt?
Vi vil købe et hus, men vil sikrer os at olietanken er sløjfet korrekt og ikke kan blive til problem i fremtiden. Venlig hilsen Bodil, København