Kan I give et tilbud på at hente og bortskaffe en olietank?
Forespørgsel:
Hej, i forbindelse med nybyg har jeg fået gravet en gammel olietank op. Den ligger klar til afhentning. Den er fyldt med sand og i rimelig stand umiddelbart. Jeg mener den er på omkring 1800l.
Kan i give et tilbud på at hente og bortskaffe tanken?
Mvh
Martin, København
Andre har spurgt om:
Eftersøgning og gensløjfning af nedgravet olietank.
Eftersøgning og gensløjfning af nedgravet olietank. Venlig hilsen Danni, Hedensted
Gravet olietanken op og bortskaffet.
Vi har købt et hus. Jeg vil gerne have et tilbud på, at få gravet olietanken op og bortskaffet. Venlig hilsen Henrik, Faaborg-Midtfyn
Lokalisering og gensløjfning af olietank.
Jeg vil gerne indhente et uforpligtende tilbud, på lokalisering og gensløjfning af olietank. Venlig hilsen Rebecca, Sorø
Fjernelse af fritstående olietank.
Fjernelse af fritstående olietank. Venlig hilsen Patrick, Herlev
Pris på opgravning af olietank.
Vi overvejer at købe et hus, med en nedgravet olietank på 1500 liter. Sælger betaler for jordbundsprøver, men vi vil gerne høre, hvad det vil koste, at få gravet tanken op. Venlig hilsen Camilla, København
Jordprøver ved en nedgravet olietank.
Vi står i et huskøb, men skal have taget jordprøver ved en nedgravet olietank på grunden. Vi kan se det er en tank på 2500 liter, hvad vil det løbe op i af pris? Venlig hilsen Oliver, København
Fritstående olietank skal tømmes og fjernes.
Vi har en fritstående olietank på 1200 liter. Den skal tømmes for det resterende olie og derefter fjernes. Venlig hilsen Pia, København
Tilbud på at få lavet en gensløjfningsattest.
Tilbud på at få lavet en gensløjfningsattest af en nedgravet olietank, som i følge BBR er afblændet. Vi ved hvor olietanken ligger, den skal derfor ikke lokaliseres. Venlig hilsen Jacob, Aalborg
Pris på eftersøgning, gensløjfning og eventuelt opgravning.
Pris på eftersøgning, gensløjfning og eventuelt opgravning af olietank? Venlig hilsen Jan, Sorø
Gensløjfning af nedgravet olietank.
Gensløjfning af nedgravet olietank. Venlig hilsen Hanne, Gladsaxe